Zgłoszenie wypadku z polisy podróżnej w Allianz, kiedy sprawca jest nieznany

Sprawdź, jak zgłosić wypadek z polisy podróżnej w Allianz, jeżeli sprawca jest nieznany.

  • Ile jest czasu na zgłoszenie szkody?

    Z Centrum Alarmowym Allianz powinieneś skontaktować się natychmiast po wypadku, jeszcze przed podjęciem jakichkolwiek innych działań.
    Jeżeli kontakt od razu jest niemożliwy, poinformuj ubezpieczyciela w ciągu 10 dni od zdarzenia lub ustania przyczyny uniemożliwiającej wcześniejszy kontakt.
    W przypadku polisy NNW Allianz nie określa dokładnego terminu zgłoszenia szkody. Najlepiej zrób to po zakończeniu leczenia.

  • Jak zgłosić szkodę z ubezpieczenia kosztów leczenia i NNW w Allianz?

    Zgłoszenie nagłej szkody w Centrum Alarmowym

    +48 22 522 25 22

    Zgłoszenie szkody po powrocie do Polski

    Telefonicznie

    +48 22 522 26 88

    Dział Likwidacji Szkód Mondial Assistance działa od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:30 oraz w soboty od 8:00 do 15:15.

    E-mail

    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

    Tradycyjna poczta

    Mondial Assistance Sp. z o.o.
    ul. Domaniewska 50B
    02-672 Warszawa
    Dział Rozliczeń

    Fax

    (22) 522 25 69