Potrzebuję pomocy assistance - co mam zrobić?

Czasami po zdarzeniu nikt nie przyznaje się do winy lub sprawca ucieka z miejsca wypadku.
Sprawdź, jak postępować, by w takiej sytuacji otrzymać pomoc z Assistance od ubezpieczyciela.

  • Jak się zachować po szkodzie?

    Zadzwoń do ubezpieczyciela

    Jeżeli po szkodzie potrzebujesz pomocy Assistance, niezwłocznie poinformuj o zdarzeniu ubezpieczyciela. Następnie staraj się stosować ściśle do jego instrukcji.

    Zorganizuj pomoc

    Jeżeli zewnętrzne okoliczności uniemożliwiają kontakt z ubezpieczycielem, zorganizuj pomoc samodzielnie.

  • Kogo i jak poinformować?

    Ubezpieczyciel

    Ubezpieczyciel powinien zostać poinformowany od razu po zdarzeniu (jeśli to tylko możliwe). Przekaż mu następujące informacje:

    - imię i nazwisko
    - numer polisy
    - numer telefonu, pod którym Centrum Pomocy ubezpieczyciela może się z Tobą skontaktować
    - opis okoliczności zdarzenia
    - opis, jaka dokładnie pomoc jest potrzebna

  • Jakie dokumenty i dowody zebrać?

    Rachunki dokumentujące koszty

    Jeżeli nie możesz skontaktować się z ubezpieczycielem i organizujesz pomoc samodzielnie, zbieraj wszystkie rachunki i dowody zapłaty potwierdzające poniesione przez Ciebie koszty.

  • Twoje prawa i obowiązki

    Nie rób nic bez zgody ubezpieczyciela

    Jeżeli tylko możesz skontaktować się z ubezpieczycielem, nie organizuj pomocy samodzielnie. Trzymaj się ściśle zaleceń towarzystwa i wykonuj jego polecenia.

    Niezwłoczna pomoc

    Ubezpieczyciel powinien zorganizować pomoc dla Ciebie tak szybko, jak to tylko możliwe.