Czasami po zdarzeniu nikt nie przyznaje się do winy lub sprawca ucieka z miejsca wypadku.
Sprawdź, jak postępować, by w takiej sytuacji otrzymać pomoc z Assistance od ubezpieczyciela.
Jeżeli po szkodzie potrzebujesz pomocy Assistance, niezwłocznie poinformuj o zdarzeniu ubezpieczyciela. Następnie staraj się stosować ściśle do jego instrukcji.
Jeżeli zewnętrzne okoliczności uniemożliwiają kontakt z ubezpieczycielem, zorganizuj pomoc samodzielnie.
Ubezpieczyciel powinien zostać poinformowany od razu po zdarzeniu (jeśli to tylko możliwe). Przekaż mu następujące informacje:
- imię i nazwisko
- numer polisy
- numer telefonu, pod którym Centrum Pomocy ubezpieczyciela może się z Tobą skontaktować
- opis okoliczności zdarzenia
- opis, jaka dokładnie pomoc jest potrzebna
Jeżeli nie możesz skontaktować się z ubezpieczycielem i organizujesz pomoc samodzielnie, zbieraj wszystkie rachunki i dowody zapłaty potwierdzające poniesione przez Ciebie koszty.
Jeżeli tylko możesz skontaktować się z ubezpieczycielem, nie organizuj pomocy samodzielnie. Trzymaj się ściśle zaleceń towarzystwa i wykonuj jego polecenia.
Ubezpieczyciel powinien zorganizować pomoc dla Ciebie tak szybko, jak to tylko możliwe.