Pomoc z assistance podróżnego w Generali

Sprawdź, jak zgłosić szkodę z assistance podróżnego w Generali po wypadku spowodowanym przez inną osobę.

  • Ile jest czasu na zgłoszenie szkody?

    Z Centrum Pomocy Generali skontaktuj się jeszcze przed podjęciem jakichkolwiek działań, najpóźniej w ciągu 24 godzin od zdarzenia.
    Jeśli jest to niemożliwe, skontaktuj się z ubezpieczycielem w ciągu 7 dni od ustania przyczyn uniemożliwiających kontakt.

  • Jak zgłosić szkodę z ubezpieczenia assistance w Generali?

    Zgłoszenie nagłej szkody w Centrum Alarmowym

    +48 913 913 913

    Zgłoszenie szkody po powrocie do Polski

    Telefonicznie

    913 913 913

    E-mail

    szkody@generali.pl

    Online

    Poszczególne formularze znajdują się tutaj: Formularze
    Formularz NNW: Formularz NNW