Nieumyślna lub umyślna szkoda spowodowana przez inną osobę nie należy niestety do rzadkości w trakcie podróży.
Sprawdź, co zrobić, by móc skorzystać z pomocy assistance oferowanej przez ubezpieczyciela.
Jeżeli po szkodzie potrzebujesz pomocy Assistance, powinieneś niezwłocznie poinformować ubezpieczyciela o zdarzeniu. Staraj się stosować jak najściślej do jego zaleceń.
Jeżeli zewnętrzne okoliczności uniemożliwiają kontakt z ubezpieczycielem, zorganizuj pomoc na własną rękę.
Ubezpieczyciel powinien zostać powiadomiony niezwłocznie po zdarzeniu. Przekaż mu następujące informacje:
- imię i nazwisko
- numer polisy
- numer telefonu, pod którym Centrum Pomocy ubezpieczyciela może się z Tobą skontaktować
- opis okoliczności zdarzenia
- wyjaśnienie, jaka dokładnie pomoc jest potrzebna
Jeżeli ze względu na zewnętrzne okoliczności nie możesz skontaktować się z ubezpieczycielem i organizujesz pomoc na własną rękę, zbieraj wszystkie rachunki potwierdzające poniesione przez Ciebie koszty.
Jeżeli możesz skontaktować się z ubezpieczycielem, nie organizuj pomocy na własną rękę. Trzymaj się ściśle zaleceń ubezpieczyciela i wykonuj jego polecenia.
Ubezpieczyciel powinien zorganizować pomoc dla Ciebie tak szybko jak to tylko możliwe.