Pomoc z Assistance w Generali

Sprawdź, jak zawiadomić Generali, że potrzebujesz pomocy assistance, jeśli nikt nie przyznaje się do winy po zdarzeniu.

  • Ile jest czasu na zgłoszenie szkody?

    Jeśli potrzebujesz pomocy assistance, przed podjęciem jakichkolwiek działań skontaktuj się z telefonicznie z ubezpieczycielem (najpóźniej w ciągu 24 godzin od zdarzenia).
    Jeśli zewnętrzne okoliczności to uniemożliwiają, skontaktuj się z Generali w ciągu 7 dni od ich ustania i poinformuj o poniesionych kosztach.

  • Jak zgłosić szkodę z ubezpieczenia assistance w Generali?

    Zgłoszenie nagłej szkody w Centrum Alarmowym

    +48 913 913 913

    Zgłoszenie szkody po powrocie do Polski

    Telefonicznie

    913 913 913

    E-mail

    szkody@generali.pl

    Online

    Poszczególne formularze znajdują się tutaj: Formularze
    Formularz NNW: Formularz NNW