Zgłoszenie losowego wypadku śmiertelnego w podróży - Generali

Sprawdź, jak poinformować Generali o śmiertelnym wypadku, do którego doszło w trakcie podróży w wyniku losowego zdarzenia.

  • Ile jest czasu na zgłoszenie szkody?

    Generali powinno zostać powiadomione o wypadku niezwłocznie po zdarzeniu, najpóźniej w ciągu 24 godzin.
    Jeśli jest to niemożliwe, poinformuj Generali w ciągu 7 dni od ustania przyczyn uniemożliwiających wcześniejszy kontakt.

  • Jak zgłosić szkodę z ubezpieczenia kosztów leczenia i NNW w Generali?

    Zgłoszenie nagłej szkody w Centrum Alarmowym

    +48 913 913 913

    Zgłoszenie szkody po powrocie do Polski

    Telefonicznie

    913 913 913

    E-mail

    szkody@generali.pl

    Online

    Poszczególne formularze znajdują się tutaj: Formularze
    Formularz NNW: Formularz NNW