Od zwykłej anginy po choroby tropikalne - w czasie podróży jesteś narażony na różne choroby.
Sprawdź, co zrobić, jeśli rozchorujesz się w trakcie podróży.
Jeśli rozchorujesz się w trakcie podróży, powinieneś od razu zawiadomić o tym ubezpieczyciela.
Zgłoś się niezwłocznie po pomoc i stosuj się do zaleceń lekarza.
Nie wyrzucaj żadnych rachunków potwierdzających koszty poniesione na leczenie.
O chorobie należy natychmiast powiadomić ubezpieczyciela. Opisz, co się dokładnie dzieje i podaj:
- imię i nazwisko
- numer polisy
- numer telefonu, pod którym Centrum Pomocy może się z Tobą skontaktować.
Udziel także pełnomocnictwa ubezpieczycielowi, aby mógł uzyskać dostęp do informacji medycznych.
Jeżeli potrzebujesz pilnej pomocy lekarskiej, zadzwoń od razu na pogotowie.
Zbieraj wszystkie rachunki potwierdzające wydatki poniesione na leki i leczenie
Gromadź wszystkie dokumenty, które otrzymujesz od lekarzy, aby móc je przedstawić ubezpieczycielowi.
Ubezpieczyciel ma obowiązek zorganizować natychmiast pomoc.
Postępuj dokładnie według instrukcji, które otrzymujesz od ubezpieczyciela. Przekazuj też natychmiast towarzystwu każdą nową informację dotyczącą Twojego stanu zdrowia.