Pomoc Assistance może przydać Ci się w wielu różnych sytuacjach.
Sprawdź, jak zachować się po zdarzeniu, by bez problemu otrzymać pomoc od ubezpieczyciela.
Jeżeli po losowym zdarzeniu potrzebujesz pomocy Assistance, niezwłocznie poinformuj o tym ubezpieczyciela. Następnie postępuj ściśle według jego zaleceń.
Jeżeli zewnętrzne okoliczności uniemożliwiają natychmiastowy kontakt z ubezpieczycielem, masz prawo zorganizować pomoc na własną rękę.
Ubezpieczyciela należy od razu powiadomić o zdarzeniu. Towarzystwu przekaż następujące dane:
- imię i nazwisko
- numer polisy
- numer telefonu, pod którym Centrum Pomocy ubezpieczyciela będzie mogło się z Tobą skontaktować
- opis zdarzenia i tego jaka pomoc jest potrzebna
Jeżeli natychmiastowy kontakt z ubezpieczycielem nie jest możliwy i organizujesz pomoc samodzielnie, zbieraj wszystkie rachunki potwierdzające poniesione przez Ciebie koszty.
Jeżeli tylko możesz skontaktować się z ubezpieczycielem, powiadom go od razu o zdarzeniu i trzymaj się ściśle zaleceń towarzystwa.
Masz prawo do natychmiastowej pomocy ze strony ubezpieczyciela.