Potrzebuję pomocy assistance po losowym zdarzeniu - co mam zrobić?

Pomoc Assistance może przydać Ci się w wielu różnych sytuacjach.
Sprawdź, jak zachować się po zdarzeniu, by bez problemu otrzymać pomoc od ubezpieczyciela.

  • Jak się zachować po szkodzie?

    Zadzwoń do ubezpieczyciela

    Jeżeli po losowym zdarzeniu potrzebujesz pomocy Assistance, niezwłocznie poinformuj o tym ubezpieczyciela. Następnie postępuj ściśle według jego zaleceń.

    Zorganizuj pomoc

    Jeżeli zewnętrzne okoliczności uniemożliwiają natychmiastowy kontakt z ubezpieczycielem, masz prawo zorganizować pomoc na własną rękę.

  • Kogo i jak poinformować?

    Ubezpieczyciel

    Ubezpieczyciela należy od razu powiadomić o zdarzeniu. Towarzystwu przekaż następujące dane:

    - imię i nazwisko
    - numer polisy
    - numer telefonu, pod którym Centrum Pomocy ubezpieczyciela będzie mogło się z Tobą skontaktować
    - opis zdarzenia i tego jaka pomoc jest potrzebna

  • Jakie dokumenty i dowody zebrać?

    Rachunki dokumentujące koszty

    Jeżeli natychmiastowy kontakt z ubezpieczycielem nie jest możliwy i organizujesz pomoc samodzielnie, zbieraj wszystkie rachunki potwierdzające poniesione przez Ciebie koszty.

  • Twoje prawa i obowiązki

    Nie rób nic bez zgody ubezpieczyciela

    Jeżeli tylko możesz skontaktować się z ubezpieczycielem, powiadom go od razu o zdarzeniu i trzymaj się ściśle zaleceń towarzystwa.

    Niezwłoczna pomoc

    Masz prawo do natychmiastowej pomocy ze strony ubezpieczyciela.